en sammanfattning av 2008

Hur har året nollåtta varit för dig? Det har funkat. Har varit lite olika från dag till dag men mest bra tror jag
Bättre än förra året? Bättre tror jag. Men sommaren var bättre förra året, men själva året har varit bättre
Har du träffat några nya vänner? Japp! Faktiskt
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? 080808 och att jag träffade Oscar
Har du flyttat under år nollåtta? nej
Har du hittat en nylåt som du älskar? Ja
Isåfall vilken? det finns många kommer inte på någon just nu

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta?
Det började dåligt men slutade bra!
Har du strulat med någon? Ja
Har du varit kär? ja!
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha ja, men det var i början av året innan jag träffade Oscar

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? ja
Har du varit i slagsmål? Mjo en gång i år. som jag kommer ihåg i allafall

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
Nej tror inte det.. Vet inte kommer isåfall inte ihåg det
Isåfall vad?
Har du skämt ut dig? jag gör det varje dag hela dan =)
Har du ljugit för en vän? Ja
Har du gjort något dumt mot en vän? Ja
Har en vän gjort något dumt mot dig? Vet inte.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
Farsta gymnasium
Har någon varit elak mot dig på skolan?  Nej
Hatar du någon på din skola? Eh nej..
Har du gjort något framsteg? nej
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej har inte ens gjort ett prov

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
Ja.
Har du många killkompisar? Ja
Har du förlorat en vän? Ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? vet inte
Har du ljugit för en bästa vän? Nej tror inte det.

listan är snodd av http://fannyemelie.blogg.se

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0