lite om mig typ..

Vem kramade du senast? Min älskling
Hur många har varit otrogna med dig? ingen vad jag vet
Har du pojk-/flickvän? ja!
Vem pratade du med i telefon senast? Älsklingen
Vad stod det i ditt senaste sms du fick? "Aa jag ringer efter filmen puss"
Person du tänker på? Min bebis
Gången du spydde? vet inte riktigt några helger sen typ
Gången du grät? iförr går när jag kollade på kevin hill.
Gången du var i Göteborg? förra året när jag praoade
Gången du var i Stockholm? hela tiden, bor här =)
Gången du var hög? I sommras
Personen som såg dig gråta? Mamma
Personer du älskar? familj, vänner och min älskling
Personer du hatar? det finns en del
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Bara min bebis
Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingenaning om jag har råd..
Personer du saknar just nu? Ingen tror jag.. 
Vill du kyssa nu?  min älskling
Ska du träffa imorgon? Naty tror jag..
Sjöng du senast för? Min lillasyster
Spelade du tv-spel med senast? Ella, Marta och Linnea
Vem har du inte varit med på länge? Ja det finns många gamla kompisar
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Oscar
Gör dig glad? mina vänner och oscar
Gör dig ledsen? olika..
Vad vill du helst göra nu? sova
Önskar du att du slapp göra? STRESSA
Vill du ha nu? grymt mycket pengar!
Önskar du dig i födelsedagspresent? Inget speciellt tror jag.
Längtar du till? Nyår
Tycker du om dina betyg? Absolut inte.
Ångrar du i ditt liv? Ingenting jag kan komma på nu.
Är det bästa som hänt dig? Hm.. vet inte
Hur mycket är klockan? 07:50

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0