tjuvlyssnat.se

Haha bjuder lite på min humor

Uppehållsrum, Gymnasieskola, Göteborg

Två tjejer ~16 diskuterar ett gräl den ena tjejen tidigare var inblandad i.
Tjej 1: Då sa jag, asså man kan inte säga osocial. Och hon ba, det kan man visst!
Tjej 2: Vad gjorde du då?
Tjej 1: Jag tog upp mobilen och visade att det inte fanns i T9. Sen var hon inte så kaxig längre!


Tåg mellan Göteborg och Stockholm

En tjej ~19 reser sig upp från sin plats och talar till en tant snett emot henne.
Tjejen: Ursäkta mig, kan du vakta min väska där medan jag går på toa?
Tanten nickar.
Tjejen: Bra, om den är borta när jag kommer tillbaka kommer jag att öppna det där fönstret och kasta ut dig i farten!
Tanten ser förskräckt ut.
Tjejen: Jag skojar! Men något händer nog ska du se.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0