det gar inte att beskriva

Nar man kommer hem pa fredag sa ar man fullbokad dara. Jag ar framme pa arlanda klockan 6.00 (harligt) efter det aker jag hem och sover nagra timmar sen sa traffar man en massa kompisar efter det pojkvannen och sen ar det festa med han formodligen och hans gang och min kara van becka som jag inte traffat pa hur lange som helst sa det blir riktigt trevligt och jag langtar ditt jatte mycket! Speciellt att fa sova med min alsklingen ar inte van att sova utan honom sahar lange vi sover ju med varandra nastan hela tiden.. Och pa lordag ska jag tjata med honom pa bio, da jag vill se man som hatar kvinnor. Har ju inte sett den an fast an alla sager att den ar jatte bra!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0