en vanlig mandags kvall (?)

haha jo men det ar val harligt jag forsoker supa med mig med MANGA vin glas men min moster och hennes kompisar dricker bara 5 och blir stupfulla! Jo man tackar efter ett antal vin glas och nej jag ar inte full men jag ar pavarkad.. Det kan inte vart manga procent i dom vin flaskorna vi drack. Eller jag kanske tal lite mer (?). Jaja vi fick precis hem min moster som var stupfull, verkligen. Jag fick dessutom en ny van ikvall som var 35 men sag ut som 18! Shit sager jag bara fyfan vad ung hon sag att vara fast hon proppat ut en unge som ar 12 ar nu... Javlar sager jag bara. Aja jag kanske ska saga god natt nu.. Eller? vi far val se...

/En nagot paverkad johanna

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0