Ingenting

Idag har jag inte gjort nagonting speciellt faktiskt, gick till skoaffaren har i narheten och kopte mig ett par vanliga vita tygskor. Sen har jag inte gjort nagonting mera faktiskt, solat lite har jag ju gjort men inte alls fatt nagon farg lite trist.. Far val forsoka imorgon igen. Idag satt jag och kollade igenom min kompis jatte gamla bilddagbok, fifan vad roligt jag garvade ratt lange hittade jatte gamla bilder da menar jag jatte gamla! Jag fick mig ett gott skratt iallafall.

Klockan ar 9 i sverige nu, Sa vad ska ni gora idag da? =)

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

jaha..haha lite tidsskillnad då :P jo de blir ju så..ur länge har du vart borta? :)

2009-03-23 @ 09:30:20
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0