Nästa New york..

fast där ska jag tyvärr bara mellan landa. Har inte sovit någonting eftersom jag vill sova på planet då går tiden så mycket snabbare. Jag sa hejdå till Hanna, Emilia, Saga, Ewelina och Oscar igår.. Men jag är ju endå inte borta så länge, hihi. Men endå, jag har svårt att vara utan mina nära och kära speciellt när jag inte har kontakt med dom via telefon.
Jag skrev nyss ett facebook inlägg till Ewelina att jag skulle sakna henne. :( Lite sorgligt. Men men det är hårt kommer ge henne någonting iallafall. 

Jag bloggar därifrån om jag har tillgång till dator. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

I <3 NYC! Lyckost!

2009-03-22 @ 19:10:32
URL: http://mandaleijon.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0