Sa mycket godare i Sverige

Har nyss atit mcdonalds, nej inte igen sager jag bara. Det ar sa mycket godare i Sverige. Saknar alla riktigt mycket faktiskt! Har nog skrivit det i alla inlagg nu. Idag ska vi kolla pa nagon outlet, hoppas jag hittar nagot fint. Hittils har jag inte hittat nagonting forutom mina tva armband som ar jatte sota faktiskt. Vet verkligen inte vad jag ska kopa till mina kompisar an, hittar ju inte ens nagot till mig sjalv. Kanner mig deprimerad, nog bara mina humorsvangningar.. Trist. Men nagot som ar bra ar vadret. Jatte harligt. Ett minus ar alla mexicaner som visslar och tutar efter an, bla. Onskar jag kunde lagga in nagra bilder. Men det kommer nar jag kommit hem.

Till mina nara&kara: Jag saknar er jatte mycket! Vill bara hem.

Kommentarer
Postat av: Precious Gianni

visst smakar sveriges macdonalds bättre än usas

tycker allt i usa smakar lite underligt..har bott där ett tag

2009-03-21 @ 19:05:08
URL: http://www.metrobloggen.se/NadiahGiama
Postat av: Anonym

ehhehe, jag förstår dig, e oxå lite svag för skräpmat, men efter ett tag när man börjat äta det konstant så börja det smaka usch!

De bästa är väl att i de flesta countys i usa så e de flesta rejällt storväxta så folk från europa känns som modeller fastän de inte är de lol

2009-03-22 @ 20:17:25
Postat av: precious

hhehe, jag förstår dig, e oxå lite svag för skräpmat, men efter ett tag när man börjat äta det konstant så börja det smaka usch!

De bästa är väl att i de flesta countys i usa så e de flesta rejällt storväxta så folk från europa känns som modeller fastän de inte är de lol

2009-03-22 @ 20:18:51
URL: http://www.metrobloggen.se/NadiahGiama

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0