sma shopping

Shoppade valdigt lite idag. B la en tub klanning fran forever 21, alskar den affaren sager jag bara! Nu sitter jag bara vid datorn tog nyss en cigg och dricker lite smirnoff for mig sjalv.. " jag dranker mina sorger..hehe". Skojar bara, dricker faktiskt endast for att det ar gott. Iallafall nu... Min mobil har dott! Har med mig laddare men inte samma uttag som i Sverige dara, men vi ska kopa en ny laddare imorgon eller vad det nu var som vi skulle kopa. Jag tycker att tiden gar sa otroligt langsamt hara.. Verkligen, formodligen bara for att jag kanner saknad av sa otroligt manga fina manniskor. Men jag kommer hem snart, bara nagra dagar kvar som jag ska sta ut med. Sen ar det ju den jobbiga flygresan. Jag har fortfarande lock for oronen, mina oron ar ju sa otroligt kansliga.

Kopt idag:
tubklanning fran forever21
leggins fran forever21
tublinne fran nagon annan affar
kilklack skor fran nagon annan affar
(skit snygga faktiskt)
jeansjacka fran en affar som jag inte minns namnet pa. (vet inte nar jag ska anvanda den, men kan vara bra att ha i garderoben)


Kommentarer
Postat av: nadia

Re: ):

2009-03-21 @ 05:10:15
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: heheh, okej :)

Tack så jättemkt! :*



Allt bra idag? :)

2009-03-21 @ 10:16:02
URL: http://decevven.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0