varsta dagen i mitt liv..

om jag ska vara arlig. Idag var vi pa nasa. Nagon rymd skit, har aldrig varit med om nagot varre tror jag... Efter det sa akte vi hem och at. Det var val det enda vi gjort idag. Har pratat med alsklingen i telefon idag fast bara i 3 minuter det ar ju sa javla dyrt. Imorgon ska vi kopa ett kontant kort till mig sa jag kan ringa och smsa mina vanner. Jag har ett valdigt stort behov av min telefon som dom flesta av mina vanner vet. Har druckit lite ikvall ocksa orkar verkligen inte med min syster.. Vi ar inte som alla andra tro mig, vi brakar om exakt allt tro mig hon ar javligt jobbig min mamma tycker ocksa det. Skriver senare.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0